Lightwood / Jasper Morrison / Maruni

To wyjątkowo lekkie krzesło, które w nowoczesny i wyrafinowany sposób odwołuje się do tradycji. Inteligencja konstrukcji, minimalne środki, funkcjonalność i komfort powodują, że z pewnością wpisze się ono w historię współczesnego wzornictwa, a ja nie bałbym się określić tego krzesła mianem „genialne”.

Eleven / Pearson Lloyd / Alias

To bardzo sprytny system mebli tapicerowanych. Metoda łączenia miękkich elementów z metalowym stelażem została zaprojektowana w bardzo inteligentny sposób, który w swojej prostocie jest absolutnie innowacyjny. Poduchy można łatwo wpinać i wypinać, co zdecydowanie ułatwia zarówno transport mebli, jak i ich czyszczenie.

Capo / Doshi Levien / Cappellini

Miło jest od czasu do czasu zobaczyć coś prawdziwie nowego w architekturze fotela. Capo to wyraz świeżego myślenia o typologii siedziska – to mebel o nietypowej wiszącej konstrukcji i zaskakująco lekkiej formie, która okala użytkownika, dając mu wyjątkowe poczucie miejsca.

Tomasz RygalikUrodził się w 1976 r. Dorastał w okresie transformacji społeczno-gospodarczej – ten czas znajduje odbicie w jego wyjątkowym spojrzeniu na design. Analiza kultury materialnej i pomysłowość to fundamenty jego myślenia. W swoich projektach stara się osiągnąć stymulujące i długotrwałe rezultaty poprzez użycie minimalnych środków, często rzucając wyzwanie właściwościom materiałów i strukturom oraz eksperymentując z nowymi technologiami. Studiował architekturę na Politechnice Łódzkiej, a następnie design przemysłowy w Nowym Jorku. Po studiach pracował w nowojorskich firmach projektowych i doradzał klientom, wśród których były m.in.: Kodak, Polaroid, MTV, PerkinElmer, Dentsply, Unilever, DuPont. W 2003 r. wrócił do Royal College of Art na studia podyplomowe. Po obronie założył własną pracownię projektową w Londynie i Łodzi. Obecnie jego studio ma siedzibę w Warszawie, a Tomek uczy na Akademii Sztuk Pięknych i daje wykłady na całym świecie. Jest także dyrektorem artystycznym Comforty – wiodącej polskiej marki meblarskiej. Projektował dla firm: DuPont / Corian, Moroso, Artek, Iker, Noti, ABR, Heal, Ideal Standard, Pfleiderer, Bozar oraz prezydencji w UE. Otrzymał wiele znaczących nagród i wyróżnień. Jego prace były wystawiane w Berlinie, Frankfurcie, Łodzi, Londynie, Mediolanie, Monachium, Nowym Jorku, Tokio, Poznaniu, Warszawie i Walencji.